Nöjda kunder

Vi frågar regelbundet våra kunder hur de trivs med oss. Vi presterar generellt bättre än riksgenomsnittet och det är vi förstås väldigt glada för, men vi siktar på att ge service i världsklass. Har du tips på något som skulle kunna underlätta för dig som kund när det gäller vår service till dig? Tveka då inte att höra av dig till oss! Vi uppskattar alla förslag på förbättringar.

 

Diagrammet visar fördelningen mellan vilket betyg kunderna gett oss på en skala mellan 1-5. De röda staplarna i diagrammet till höger visar de betyg våra kunder har gett oss. De grå staplarna visar Sveriges energiföretag totalt. Undersökningen är utförd av IMA Marknadsutveckling AB.

Vad säger våra kunder om oss: 

 

Samarbeten, som det med Höganäs Energi, hjälper oss att hitta den smidigaste lösningen. Att välja sitt lokala elbolag gör ju också att de tycker det är roligare att hitta lösningar åt oss.
Anders Martinsson, Magasin 36. 

 

Höganäs Energi har väldigt bra service oavsett vem man pratar med. Jag tycker att det är viktigt att stötta våra lokala företag i så stor utsträckning man kan, och vi gick ner i kostnad när vi blev kunder.

Eva Dahlberg, Grand Hotel Mölle. 

 

Det är en väldigt företagsvänlig och hjälpsam kultur på Höganäs Energi. Man blir glad när man får det bemötandet!

Gustav Lewenhaupt, Lönhults gård.

 

 

 

Relationen är viktig, att man får ett ansikte på den man gör affärer med. Varför ska jag köpa el från en stor nationell leverantör, där finns ju inte en människa jag känner?
Mats Olofsson, Vikentomater.

 

Det är jättebra med en dedikerad person, en bra kontakt som man kan lita på och som finns nära. Det är faktiskt bara dumt att inte köpa lokalt om det går.
Dierk Wilken, Kakboden.